Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Informatiecarrousel

donderdag 14 april 2022

19:30 - 22:00
Locatie

Raadzaal

Voorzitter
O.F. Brouwer
Toelichting

De stukken voor deze vergadering zijn vanaf 8 april 2022 hieronder te vinden en te raadplegen.


De raadsleden stellen zelf de agenda van de informatiecarrousel samen, maar ook het college kan onderwerpen waarover men informatie wil geven op de agenda plaatsen. Aan de hand van de agenda van de eerstvolgende raadsvergadering en de Lijst Ingekomen Stukken wordt geïnventariseerd over welke onderwerpen nog nadere informatie gewenst is en dus geagendeerd moeten worden. De onderwerpen van de raadsagenda waar geen vragen over zijn, worden wel geagendeerd voor de informatiecarrousel, onder het kopje ‘Overige stukken’. Op deze manier kan er burgerinspraak plaatsvinden. In de informatiecarrousel van 14 april komen de onderwerpen van de raadsvergadering van 21 april aan de orde.


Het is mogelijk om in te spreken over onderwerpen die op de agenda van de informatiecarrousel staan. De inspraak vindt plaats voorafgaand aan de behandeling van het agendapunt. De geldende regels voor inspraak kunt u vinden op deze website bij de vraagbaak.

Agenda documenten

Uitzending

Agendapunten

  1. 0

    De voorzitter opent de eerste informatiecarrousel van de nieuwe gemeenteraad om 19.30 uur en heet iedereen van harte welkom.

  2. 1

    Dit onderwerp is geagendeerd op verzoek van de CU- en FNP-fractie in verband met nadere vragen.


    Dhr. Van Dalen (technische beleidsmewerker OAR) beantwoordt de vooraf ingediende vragen van CU en FNP en beantwoordt ook aanvullende vragen.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  3. 2

    Dit onderwerp is geagendeerd op verzoek van de GBA-fractie in verband met nadere vragen.


    Mevr. Van der Lugt (adviseur ruimte) beantwoordt de vooraf ingediende vragen van GBA.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  4. 3

    Er hebben zich geen insprekers gemeld, dit onderwerp wordt niet behandeld.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  5. 4

    Er hebben zich geen insprekers gemeld, dit onderwerp wordt niet behandeld.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  6. 5

    Er hebben zich geen insprekers gemeld, dit onderwerp wordt niet behandeld.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  7. 6

    Er hebben zich geen insprekers gemeld, dit onderwerp wordt niet behandeld.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  8. 7

    Er hebben zich geen insprekers gemeld, dit onderwerp wordt niet behandeld.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  9. 8

    Er hebben zich geen insprekers gemeld, dit onderwerp wordt niet behandeld.


    Dit onderwerp is meningvormend/besluitvormend geagendeerd voor de raadsvergadering van 21 april 2022.

  10. 9

    Mevrouw Kuipers, beleidsmedewerker Wonen, licht toe wat vanavond de bedoeling is. Het college biedt aan om aanvullend op de informatiecarrousel fractiespecialistenbijeenkomsten te organiseren over de huisvestingsverordening.


    Dhr. Bram Klouwen (directeur) van Adviesbureau Companen geeft een presentatie over de mogelijkheden en randvoorwaarden van de huisvestingsverordening. Tijdens de presentatie worden zowel de voor- als de nadelen van een huisvestingsverordening besproken. Daarnaast komen andere gemeentelijke instrumenten aan bod die kunnen worden ingezet om de gewenste doelen te bereiken.

  11. 10

    De voorzitter sluit de vergadering om 20.50 uur.